Rabu, 2 November 2011

The chosen…

Alhamdulillah, I.S.O Photography group kini telah bertambah ahlinya. Daripada 3 orang kini, ia mencecah lebih 200 orang.

Saya cuba menambah slot dalam blog ini dengan membuat satu slot baru iaitu ‘THE CHOSEN’

Disebabkan terlalu banyak imej yang cantik dan menarik telah dikongsikan bersama di dalam group ini, adalah rugi bagi saya sekiranya tidak kita masukkan dalam blogzine ini..

Oleh itu, sebagai permulaan untuk minggu ini, saya cuba untuk memilih sebuah imej yang bagi saya, menarik. Mari kita sama-sama saksikan..

image

Terlalu banyak imej yang cantik lagi hebat yang telah di post ke dalam group . Pada kali ini, saya pilih imej yang telah di post oleh sahabat kita, Ilaa Hiiya.

Bagi saya imej ini baik. Dengan komposisi yang menarik, bersama pencahayaan yang baik. Penggunaan depth of field yang kena pada tempatnya. Penggunaan hadapan daun sebagai foreground yang di blurkan menambah lagi kekuatan pada imej ini.

Tiada yang berjaya dan tiada yang gagal. Kepada yang lain, akan di pilih dari masa ke semasa..

Tahniah saya ucapkan dan teruskan berkarya .Jangan lupa untuk bersama-sama kami ..

Klik shutter, ingat I.S.O.. Enjoy!

 

p/s apa pendapat anda dengan imej ini..? kongsikan bersama

1 ulasan:

Nazirul Suhaimi (Razi Suhaimi) berkata...

gambar ni sangat memukau..compo pun mmg terbaik ^_^

Catat Ulasan

PEMBERITAHUAN...

Untuk meletakkan komen anda pada posting ini, sila klik pada tajuk posting terlebih dahulu.
I.S.O. BlogZine. Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls